8 cm från döden

Idag körde jag nästan ihjäl  blev jag nästan rammad av två tonårstjejer på en moped. Jag kom körande på en liten landsväg och tog en kurva till höger där jag absolut inte hade någon sikt åt vad som gömde sig bakom. Alltså blev jag ganska förvånad av att möta en moped som kom farande med god fart på FEL SIDA VÄGEN, så nära bergsväggen och så fullkomligt ur min sikt som möjligt.

8 centimeter från varandra fick vi stopp. 8 centimeter! Tjejen som körde vart så paralyserad att hon inte rörde sig ur fläcken på säkert en minut - lika bra det för jag vart lika skakis jag. Dom kan tacka högre makter för att jag hatar den vägen och alltid krypkör istället för att blåsa på som normala infödingar här i området!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0