Bad News

Två månader har jag varit sjuk och lyckats undvika att läsa något alls om vad körtelfeber egentligen innebär. Ansett mig OERHÖRT tursam som inte fick någon feber när det var som värst.

Nu känner jag mig inte så lyckligt lottad längre. Jag är något så in i vassen trött att det inte finns ord för det. Kan somna stående var som helst, när som helst. Och den lilla promenaden häromdagen, 2 ynkliga kilometer som tog 45 minuter, fick mig verkligen att inse att jag inte är på långa vägar vare sig frisk eller återställd.

Så pratade jag med en kompis idag. En vänlig själ som snabbt berättade att han också haft körtelfeber, och att det tog honom 3 månader att komma upp i 50% ork igen, och hela 6 månader att komma upp i 80%.

Fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0