Det närmar sig...

Temperaturen har sjunkt från 6 till 4 grader ute (i söndags kväll hade vi bara 2 grader! Igår kväll var det inte mycket bättre), så här redan på eftermiddagen, vilket är oerhört ovanligt. Himlen är svart och jag funderar på om jag ska ge mig ut och hämta upp den där klädhängargrejen idag (medan jag garanterat kan köra) eller om jag ska fortsätta kura under filtarna. Fryser som en hund.

För som vanligt när det är fuktigt ute, så blir "värmen" som värmefläkten pumpar in, också oerhört fuktig.

Helt otroligt att jag för några månader sen satt och funderade på att köpa en luftfuktare för att luften var så torr. Hahahah.
Igår köpte jag nästan en luftavfuktare till för att ställa i garderoben. Den jag har fylls stadigt på med vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0