Halvfyra imorse...

...gick ögonen äntligen igen efter gårdagens koffeinchock. Klockan 8 slog jag upp dom blå igen.

Nya grannen hatobjektet håller på att montera möbler. Han gör det i trädgården och sen släpar han in det över golvet (föreställ er oljudet) till rätt plats i rummen. Snobbmöbler. Ska smygfota deras trädgård sen så ska ni få se vad dom ställt där ute. Snobbgrejor. Klass yes kanske det. Men rika så det förslår.

Men. Anledningen till att jag utsett dom till hatobjekt så här innan dom ens hunnit flytta in ordentligt är den lilla vita etterbiggiga råttan till hund som dom har släppt ut i sin trädgård - en sån där ilsken liten sak som skäller nonstop. Jag ger det till i eftermiddag. Har dom inte tagit in fanskapet och tejpat igen käften på den då så gör jag det själv.

Huset är nämligen fullt med hundar och står EN ute och skäller så gör snart alla det. Dessutom bor det katter över och bredvid råtthunden - katter som han skrämmer livet ur och katter vars revir han inkräktar på. Hundfan kommer alltså aldrig sluta skälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0