Halvmåne i pannan

Jag fick massage igår, och min nya massör börjar faktiskt bli lite bättre. Det är slut med tallandet på ryggen - hon har börjat MASSERA. Som resultat slappnar jag såklart av och somnar. Igår när jag gick därifrån frågade jag henne om maskaran runnit, för det brukar den. Nej sa hon, men du kanske borde dölja ansiktet en stund.

Kilade förbi en spegel och fick syn på en stor röd djup halvmåne i pannan, som sträckte sig ner över ena kinden. Det här märket satt kvar i 90 minuter - en tid jag valde att sitta av gömd i min bil med en bok, istället för att springa runt och mingla på ett forum jag var inbjuden till. Tog ett kort men haha det ser för hemskt ut för att visa.

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej !!!

2009-01-30 @ 08:56:29
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0