Ingen panik...

Ingen panik... Ingen panik alls... 2009 ska vara ett POSITIVT år. Så här gäller att se saker från den ljusa sidan. Tänk vad bra att jag fick slängt ut de flesta (av mina sprillans nya fina svindyra) kläder och vad bra att jag fått rensat garderoben. Allt som jag inte slängde behövde ändå tvättas. Det är avslappnande att lyssna på tvättmaskinen som går nonstop med 14 ton kläder och det doftar gott att ha 14 ton kläder hängande på tork i vardagsrummet. Klor luktar också väldigt gott. Frisk luft när man har alla fönster och dörrar öppna (vidöppna) hela dagen är bra för hälsan.

Ett litet smakprov från insidan av min garderob:



Jag har censurerat den värsta bilden för att inte göra känsliga läsare upprörda.

Nämnde jag att jag är allergisk mot mögel?

Har mejlat ägaren för att tala om att jag inte vågar stå och balansera på stegen med min bilolyckekvaddade nacke, i hopp om att han ska fixa hit någon som kan tvätta bort möglet och måla om väggar och tak. Rent klor hjälpte inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0