Mera olyckor

När jag körde hem nu ikväll så kom jag precis efter ännu en olycka. En mopedist som blivit påkörd. Förvånad? Nej, inte det minsta. Men det blir inte mindre läskigt för det. Tacksam över att det inte var jag som körde över killen och glad att jag kört här i nästan fem år utan att köra på någon idiot på två hjul. Det var dock nära idag, jag blev omkörd på insidan av en och gick då ut mot mitten - där hans kompis kom susande. Som sagt. Att såna hamnar i olyckor förvånar mig inte det minsta. Jag tycker mest synd om tjejen som satt i bilen.

Olyckan på Fort Knox måste ha varit en fallolycka - det verkar vara ett hål där brandmännen stod och i min skenande fantasi antar jag att alla trädgårdskillar satt och tittade ner i ett annat hål för att prata med honom. Men det finns inga hål i vägen där dom satt.

Kanske ska fråga någon nyfiken granne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0