Nere

Idag har jag besökt min ryggknäckare som gottade sig länge i det faktum att jag dragit på mig körtelfeber - eller kyssjuka som det kallas här i Frankrike. Nacken lyckades han låsa upp (hurra!) men har mycket annat som är låst i axlar och skuldror, som inte går att knäcka upp än. Som vanligt har jag mer ont efter än innan!

Tyvärr kläckte han ur sig lite andra saker som var mindre kul att höra - att det inte är chokladen som gjort att jag lagt på mig kilon i julas, utan problemen med sköldkörteln. Han räknade upp en hel lista med "bevis" på att det är så: jag fryser jämt, lägger på mig 5 kilo på en vecka, trött (trodde det var körtelfebern??) osv. Snacka om att kunna konsten att muntra upp folk. Är verkligen heldeppig nu.

Imorgon ska jag till husläkaren för att se vad dom kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0