Nyårslöftet ja..

Positiv skulle jag ju vara. Så dagens goda nyheter är att försäkringstanten ringde mig och talade om att checken jag fått (på en summa som nääääästan täcker en ny växellåda på bilen) bara är början. Här kan håvas in mer pengar inom 8 månader (fransk byråkrati). Ser jag fram emot.

Osteopaten skrev ut ett fint läkarintyg där det står att jag fortfarande behandlas för min nackskada som en följd av bilolyckan. Hurra.

Dagens andra goda nyhet:
4 dagar utan choklad
3 veckor utan kaffe

Sista påsen godis jag hade hemma har stenhårda sk mjuka godisar (asgammalt antagligen) så det kommer ta sig en liten stund att tugga igenom den påsen. Synd att slänga gammalt godis, inte sant? När påsen är slut, slutar jag med godis också.

Sa jag att jag hällde massor med sirap (hittade inget socker) på gröten. Muuuuuums.

*fortfarande sockerberoende*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0