Snö

Här ska bli snö idag!!!! 20-40 centimeter väntas i regionen, så jag borde sudda ut flinet från ansiktet. För det kommer bli kaos. Blir det snö här, kommer jag inte kunna lämna Fort Knox. Kollade just, och jag har mat i skåpen och choklad hemma så det är lugnt. Jag kan överleva.

Mötte en granne utanför som glatt sa att kooooollla haaaagel... och berättade att snön redan faller i grannstaden och att det kommit enorma mängder snö några mil härifrån och att allt stod still. Ringde bästa vännen som bor i grannstaden som sa att nix där snöar minsann inte alls än. Nejhej. Men sist var det ju väldigt lokala snöstormar (där det föll, föll enorma mängder).

Får väl se!

Så länge inte strömmen går får det gärna snöa ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0