Stukad hand?

Igår fick jag en sån där sportskada i högerhanden (av alla ställen). Antagligen hade jag inte värmt upp tillräckligt innan jag slog mig ner framför TVn för att kolla på Desperate Housewifes. När jag sträckte mig efter flaskan med vatten sträckte jag handen på ett så olyckligt vis att jag numera inte kan greppa om något alls. Handen till och med svullnade upp.

Imorse var det bra igen, men så kom allt tillbaka när jag skulle öppna balkongdörren för att vädra förgås i ångorna från målningen i lägenheten under bara för att slippa mögel i sovrummet.

Förresten räckte det med att boka tid hos läkaren i eftermiddag för att halsen som var så igensvullen skulle bli bra igen. Jag har inte ens ont i öronen längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0