Sterling...

När jag flyttade till Frankrike för lite mer än fyra år sen, kunde jag välja och vraka mellan inte mindre än tre olika lågprisbolag. Biljetterna kostade inte mer än 50 euro tur o retur, vilket gjorde att jag var hemma ganska ofta, varannan var tredje månad blev det en sväng till Sverige.

I takt med att bolagen försvann, blev resorna hem allt färre. I år har jag varit hemma en gång. En ynklig gång. Julresan blir det inget med nu, det har jag insett sedan någon månad. Men att alla möjligheter att ta sig hem lätt (utan att behöva krångla med att byta flyg och vänta på enorma flygplatser i timmar) och billigt (billigare) försvinner för gott, det känns rejält tungt.

Jag är utlandssvensk.

Tack Sterling Airlines.

Kommentarer
Postat av: Oddshandlaren

Norwegian Air fortsätter sälja och ta betalt för Sterlingresor, är inte detta bedrägeri?



http://oddshandlaren.net/norweigan-air-utfor-bedrageri/

2008-10-29 @ 11:20:37
URL: http://www.oddshandlaren.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0